.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خداحافظی داماش با امیرمنصور آریا
استمداد داماشی‌ها از استاندار و نمایندگان گیلان
شمال نیوز: مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در دو نامه جداگانه خطاب به مجمع نمایندگان واستاندار گیلان از آنها خواست با توجه به دستورالعمل جدید قوه قضائیه، نسبت به حل مشکلات باشگاه داماش گیلان اقدام کنند.

شمال نیوز: باشگاه داماش گیلان با دستور قضایی حق استفاده از منابع مالی گروه امیر منصور آریا را ندارد.

به گزارش شمال نیوز، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در دو نامه جداگانه خطاب به مجمع نمایندگان واستاندار گیلان از آنها خواست با توجه به دستورالعمل جدید قوه قضائیه، نسبت به حل مشکلات باشگاه داماش گیلان اقدام کنند.

این دو نامه از سوی عابدینی پس از آن نوشته شد که براساس دستورالعمل قوه قضائیه از این پس باشگاه داماش گیلان حق استفاده از منابع مالی شرکت امیر منصور آریا را ندارد.

در نامه امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان خطاب به مجمع نمایندگان واستاندار گیلان آمده است: با احترام به عرض شما بزرگواران می‌رساند براساس دستور مقام قضایی این باشگاه از این به بعد نمی‌تواند از منابع مالی گروه امیر منصور آریا استفاده کند.

عابدینی در این نامه تأکید می‌کند: بدیهی است با شروع نیم فصل دوم مسابقات و هزینه‌های پیش رو اینجانب امیدوار است نمایندگان استاندار گیلان به هر گونه که مصلحت می‌دانید ترتیبی اتخاذ فرمایند تا مشکلات باشگاه هر چه سریعتر حل شود تا این تیم مردمی و دوست داشتنی برای جوانان به فعالیت خود ادامه دهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.